fredag 13 augusti 2010

Bidrag till Just Magnolia Challenge Blog och Wild Orchid Challenge!

Denna vecka ska man göra ett kort efter denna skiss på Just Magnolia Challenge.
This week you are challenged to make a card after this sketch at Just Magnolia Challenge blog.

Det här är mitt bidrag till Just Magnolia Challenge efter skissen. Jag har valt att stämpla en lite äldre Tilda-stämpel och maskat henne med trästocken. Pappren från Basic Grey passade bra till och grattisstämpeln från Tingtura. Dekorerade också med mina hemgjorda rosor. Kortet passar också till Wild Orchid Challenge där man skulle göra ett kort till en flicka.
This is my card for Just Magnolia Challenge after the wonderful sketch. I chose an older Tilda-stamp for this card and masked her on the treelog. The patterned papers are from Basic Grey. I am also entering this card for the Wild Orchid Challenge, where you are asked to do a card "for the girls".

1 kommentar:

Mina sa...

wow this is gorgeous I love those beautiful colours and your Tilda is so pretty with them...thanks for joining in with the Just Magnolia challenge
Mina xxx