onsdag 8 december 2010

Cards of Marias adventskalender och Wild Orchid Challenge!

Ännu en dag med adventskalender hos Cards of Maria! Idag har Petra bestämt att man ska göra ett rosa julkort. Och det är klart att man ska! I alla fall jag, som älskar rosa. Här nedan är mitt bidrag, med papper från Webster's Pages (inte julpapper) en bild från Go Make Something och textstämpel från Reprint. Lite fina blommor och pynt måste man ha och nu fick jag också användning för ett fint band jag haft länge och fått i nån swap nån gång. Jag skickar också in detta kort till Wild Orchids utmaning.
I am entering this card in Wild Orchids challenge Old Fashioned/Victorian christmas. 

3 kommentarer:

Elisabet sa...

Vilket jättefint kort! Jag gillar blomsterarrangemanget.

Stort grattis till din vinst, som du skrev om i ett tidigare inlägg!!

Väldigt fin pepparkaksburk till Skrotboken!

Petra sa...

Oh ett så vackert julkort. Rosa, fint och fantastiskt stämningsfullt. Tack än en gång för att du medverkar i vår utmaning o lycka till.

DT Petra/peu

Ellis sa...

Jag är inte så rosa men testade att göra ett i alla fall, måste ju utmana mig! =) Länkat till stämpeln nu!
Jättefint kort! =)
Kram Elenor