tisdag 8 januari 2008

Ny bloggare


Hej alla läsare!

Jag är en helt ny bloggare och nybörjare på detta. Som ni kan se i min profil är jag sambo med hund och har en massa hantverkshobbys. Mina bloggar kommer nog för det mesta handla om det här med hantverk. Jag bor i Lappland och har ganska nyligen flyttat hit från Västkusten. Jag älskar vintern här uppe, med mycket snö och kyla. Vintrarna i södra Sverige är kass. Bara fuktigt och rått, ingen snö och mycket halka. Det är som november i 5 månader. Här visar jag en bild som är utsikt från mitt vardagsrumsfönster. Vem skulle inte vilja ha det så?

6 kommentarer:

Pitepärlan sa...

Grattis vännen. Vad kul! Men din bild kom ju inte med :-(

Pitepärlan sa...

Nu är bilden där :-) så vackert :-)

Pia Puma sa...

Grattis till din blogg. Helt underbar utsikt du har.

Puma77

Millis sa...

Välkommen in i bloggvärlden!
Vilken fantastisk utsikt du har!

eWa sa...

Underbar utsikt !! Lycka till med bloggandet :)

evanyberg sa...

Grattis till din nya fina blogg! Snart har hela Hobby och Hantverk Forum varit här :)