fredag 22 maj 2009

Whiff of Joy challenge!

Veckans tävling hos Whiff of Joy är att göra ett kort efter Heathers fina skiss.

The challenge this week at Whiff of Joy is to make a card after the beautiful sketch made by Heather.
Här är mitt bidrag till tävlingen. Jag har använt flickan med paraply, Basic Grey papper som bakgrund, från nya serien Wisteria. Och sen lite blommor förstås, allt enligt skissen. Den blå rosen har jag gjort själv.

Here is my contribution to the challenge this week. I stamped the pretty girl with umbrella. I used Basic Grey paper as background and some flowers of course. The blue rose I made myself. I love doing my own flowers and embellishments.

1 kommentar:

BellaMio sa...

Läckert! Jag gillar ju dessa stämplar oxå, så då tycker jag ju om ditt kort x2, hihi...

Ville bara titta in och tacka för att du deltar i min BlogCandy :)