söndag 21 juni 2009

Alster från CC hos Kort i Fokus!

För några veckor sedan var det cyber crop på Kort i Fokus för att fira nyordningen på bloggen. Här visar jag några alster jag gjorde till de olika tävlingarna.
I denna tävlingen skulle vi maska minst 3 olika stämplar. Jag har fyra, staketet med buskar, hästen, träden och huset. Motiven färlagda med Tombows och gräset och himlen med torrchalks. Det här är bland det roligaste jag vet att göra.

Detta kort handlade om att ha så få dekorationer som möjligt. Mitt kort har papper från Maja Design.
Vi skulle också göra ett kort om vad sommaren är för oss. Och sommaren för mig är blommor och trädgård speciellt. Stämpeln är från MHSFY och är färglagd med Tombows.

Detta kort är gjort efter en skiss. Motivet kommer från Whiff of Joys senaste sommarkit och det mönstrade pappret från Basic Grey.

2 kommentarer:

Laila sa...

Det är jätte vackra kort du har gjort! Tack för att delade med dig av dom.

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Vilka vackra kort! Och WoJ-motiven är ju bara såååå fina!

Snyggt med din maskning och färgläggningen är ju helt outstanding! Skitsnyggt!

Ha de så gott!
Kram / Angelica