måndag 2 november 2009

KAOS-awarder

Nu har jag skickat iväg tre KAOSar jag gjort till tre underbara tjejer som jag verkligen uppskattar.
Den första går till Petra/Peu, en av mina DT-kompisar i Kort i Fokus, för att hon alltid är så hjälpsam och en jättebra kompis. Hon gör också fantastiskt vackra kort.

Den här KAOSen får Essmo (Karin) som visserligen redan är överöst med KAOSar, men jag vill ge henne den för att hon alltid är så glad och hjälpsam och gör de mest underbara råååsa, romantiska kort och fina LOar.

Denna skickar jag till Millas (Camilla) för att hon är en sån fin människa, alltid lika medmänsklig och go'. Hon är också väldigt talangfull och gör fantastiskt fina LOs, kort och altrat. Dessutom är hon Tim Holtz-frälst (vem är inte det!), därav motivet.

4 kommentarer:

Nita sa...

så underbart vackra kaos-awarder. Lyllos dessa tjejer som får njuta av korten IRL;-)
Kram
Nita

Camilla sa...

Åååååh gulle dig. Sitter här o tårarna rinner.. TACK TACK TACK!!!!! Ett så underbart fint KAOS kort!

Kraaaaam <3

Karin sa...

Men Pia! Såååå glad jag blev när jag hämtade posten idag! Villken underbar KAOS! Tack snälla den är sååå fin! Å vilka snälla ord, blir alldeles varm! =)=)=)
Tusen tack för att du tänkte på mig!
kram kram!!!

Petra sa...

Tusen tack för underbar KAOS-award.
Kram på dig.
Petra