tisdag 5 januari 2010

Basic Grey Challenges!

Jag har gjort ett kort till Basic Grey Challenges. Denna veckan skulle man göra ett kort färgerna rosa, blå och creme. Och naturligtvis använda Basic Grey papper. Jag använde ett papper från Porcelain serien och ett från Wisteria. De söta fågelstämplarna kommer från Crafty Secrets, rosorna har jag gjort själv.

This is my card for Basic Grey Challenges this week. I've used the colours pink, blue and creme with two different Basic Grey papers, one Porcelain and one Wisteria. I have made the roses myself.

2 kommentarer:

Ann-Louise Strandlund sa...

Så himla fint kort du gjort. Är inne och kikar runt hos dig lite.
Rosorna du gjort är jättefina. Har tänk att jag ska köpa stansar jag med så man kan stansa ut och sätta ihop egna rosor.

sandra sa...

Superfint!