fredag 2 april 2010

Nya collage/artsy-kort!

Jag har gjort lite nya kort i min favoritteknik, collage/artsy.
Det första kortet är menat till en bilintresserad kille och där har jag stämplar från Tuscan Rose, Tim Holtz och en härlig bilstämpel (Ferrari) från Stämpelboden. Som bakgrund har jag ett torrembossat papper och wellpapp. Jag har dekorerat med ett par stora brads och dekoväv i grönt. Grattisstämpeln kommer från October Stamps.
På detta kortet har jag blandat stämplar från Tuscan Rose med stämplar från Tingtura och Tim Holtz. Bakgrundspappret har jag gjort med olika swirl- och blomstämplar. Stämplat och färglagt med Distresser Inks.
Ett lite annorlunda kort med ett motiv från en servett limmad på tyg. Ramen är från Spellbinders och bakgrundspappret från Graphic 45. Dekorerat med sammetsband.

Inga kommentarer: