torsdag 24 juni 2010

Mina bidrag till Svensk Scrapbookings CC

Svensk Scrapbooking har en CC som sträcker sig över hela midsommarveckan och slutar på söndag den 27 juni. Titta in där och kolla alla härliga utmaningar. Jag har gjort några av utmaningarna och resultatet finns här nedan.
I denna utmaningen skulle man använda minst 5 punchar/dies. Jag har använt Spellbinders Fleur de lis i mitten av kortet, använt Provo Crafts die till hörnen, Quickutz blad, 2 olika handstansar till blommor och fjärilar från Martha Stewart. Motivet i mitten är en 3D-bild från Sarah Kay.

Det fanns också en skissutmaning för kort och detta är mitt bidrag, med en stämpel från Sarah Kay och papper från Websters Pages. Den lila stora blomman har jag gjort själv och den har organza infällt i blomman.
Detta var en både färg och skissutmaning. Detta är min tolkning med stämplar från Stampscapes.
I denna utmaningen skulle man använda 7 olika blommor, som man har under huvudkudden på midsommarafton.
Denna utmaningen gick ut på att göra en distressruta och sen ett kort av det hela. Jag stämplade med en collagetextstämpel inuti rutan med en stämpel från October Stamps och gjorde sen ett collagekort med stämplar från Artemio och Tuscan Rose.

Inga kommentarer: