onsdag 5 oktober 2011

Bidrag till StampARTics utmaning!

Artsy-avdelningen av StampARTic har en utmaning denna veckan där man ska göra ett Steampunkkort, och det kan jag ju inte motstå. Jag stämplade en massa steampunkstämplar på en cardstockbit och kladdade lite med färg och distressers för bakgrundspappret. Det var stämplar från Oxford Impressions, Vilda stamps och Tingtura. Sen stämplade jag en luftballong från Oxford Impressions två gånger på cardstock till själva huvudmotivet. Bakom stämplade jag med en moln/månstämpel från Stampscapes. Som dekoration har jag några detaljer som jag gjort i lufttorkande lera, sedan målat och duttat med guldvax uppepå. Himla kul att göra.

4 kommentarer:

Mikaela sa...

störtcool! älskar bakgrunden och de fina detaljerna!

Pingvinmamman sa...

Helt enkelt vrålsnyggt!!!

Petra sa...

Läckert!

Connie sa...

Kjempe flott kort til utfordringen vår! Takk for at du deltar :-)