söndag 31 mars 2013

Inspiration hos Craft a Scene!

Jag blev för ca en vecka sen tillfrågad om jag ville ingå i design teamet hos Craft a Scene. Och det ville jag. Det är en inspirationsblogg där vi gör kort som är landskap och liknande. Jag har ju länge varit mycket intresserad av den typen av stämpling. Nu finns det en ny utmaning på bloggen som denna månaden handlar om att göra ett lantbrukslandskap. Mitt inspirationskort finns här nedan. Jag använde stämplar från Beeswax Rubber Stamps, Oxford Impressions och Stampscapes.

About a week ago I received a mail where I was asked to join the design team at Craft a Scene. I of course agreed, as I love scenic stamping. Now there is a new challenge for March on the blog. This time you should do a farm scene. Here is my inspiration card. I used stamps from Beeswax Rubber Stamps, Oxford Impressions and Stampscapes.


1 kommentar:

Mikaela sa...

Grattis! Det e du som gjord för! Älskar dina bilder. de e sina egna berättelser.