tisdag 16 juni 2009

Round Robin!

Jag är med i en Round Robin på Svensk Scrapbookings forum. Vi är en lista av tjejer som är med. Den som är överst på listan gör ett kuvert med olika scrapgrejer och skickar till nästa på listan. Denne tar vad hon är intresserad av och ersätter med sånt hon har hemma. Och så fortsätter det tills det gått hela laget runt och kommer tillbaka till den första tjejen. Då får man se vad som är kvar från början och vad som är nytt. Jättekul grej!
Detta tog jag ur kuvertet.

Detta lade jag i kuvertet.

Idag har jag skickat kuvertet vidare.

1 kommentar:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Hej!

Kul att du kunde hitta en del i RoundRobinen, det var jag som skickade den till dig! Såg att det mesta du bytte med var av det jag la i, då var det inte så värdelösa saker som tur var.. (tror alltid det värsta om mig själv..Haha!)! Kul med en sån här grej, det är första gången för min del och jag hoppas det blir fler gånger!

Ska bli spännande att se slutresultatet!

Ha de så gott och ha en trevlig midsommar!
Kram / Angelica