lördag 8 januari 2011

Bidrag till Månadens utmaning!

Jag har gjort ett kort till Månadens Utmaning där man denna månad skulle använda "skräp" istället för scrap på sina alster. Det mesta på mitt kort är icke-scraprelaterat. Själva cardstocken är akvarellpapper, det mönstrade pappret är en bit tapet.  Tagen var en genomskinlig plasttag som hängde på en pläd som jag köpte på Hemtex, jag duttade på Alcoinks på tagen och limmade den på vit kartong och satte på självhäftande bokstäver, den vita blomman har jag gjort av sidenband som satt knutet runt samma pläd. Jag har också dekorerat med en bit nätväv som var en förpackning som innehållit något som jag inte kommer ihåg.

3 kommentarer:

Stephi sa...

vilket härligt kort! Roligt att du skriver vad du använt, så fint det kan bli utan vanliga scrapp-saker!! Lycka till!

snojbi sa...

Härligt vårligt kort

Anonym sa...

Så snyggt det blev med tapeten! Tack för att du bidrar till Månadens Utmaning.