torsdag 1 december 2011

Några nya manliga kort!

Jag har gjort några kort som passar till män och pojkar.
Första kortet har motiv från Vilda Stamps. Collagstämpeln med bilen tycker jag är väldigt fin. Blomman har jag gjort själv-

På detta kort har jag gjort bakgrundspappret och försökt få det att se ut som en tidningssida. Jag har använt en hel massa olika stämplar, flera från Tim Holtz och en del från Prima m fl.


Här har jag använt stämplar från Oxford Impressions. De är verkligen läckra. Jag har stämplat bakgrundspappret här också med olika stämplar, de flesta från Oxford. Jag köpte en staketdie av en forumkompis och den har jag tagit en bit av här. Dekorerade också med lite washitejp.

2 kommentarer:

Angelica sa...

Superfina!!
Gillar verkligen bilstämpeln, nu står den på årets önskelista;)

Elisabet sa...

Otroligt snygga! Och fina färger också.