tisdag 17 februari 2009

Ett Kort om Dagen!

Här är förra veckans bidrag till utmaningen Ett Kort om Dagen som finns i Kort i Fokus forum. På måndagen skulle man göra ett kort med cirklar. Minst tre cirklar på varandra och sedan text i en cirkel också. På tisdagen var det ett kort i vårens färger: rött, gult, grönt och vitt. Hittade ett fint origamipapper som passade bra. Onsdagen var det cardjacked som gällde. Jag hittade ett fint kort av Pixelit som jag använde. På torsdagen fick vi göra kort efter en fin skiss, där jag använde min söta nallestämpel jag fått av Mia Puh. Fredag: vi skulle göra ett kort med så lite dekorationer som möjligt, men det skulle finnas ett hjärta. På lördagen var det dags för något jag aldrig provat förut. Ett väskkort! Det var väldigt roligt att göra och enklare än man kan tro. Tyvärr kunde jag inte ladda upp det i forumet, eftersom det var något fel nånstans, men här kan jag visa upp den.




Inga kommentarer: