tisdag 10 augusti 2010

Nya julkort - och fler bidrag till gör 100 kort!

Nu har jag gjort ett par julkort till. Måste svalka mig lite nu när det är så varmt ute.
Den här stämpeln från Sarah Kay är så söt. Jag har färglagt med Tombows, sen har jag torrembossat bakgrunden. Sidorna är ett mönster jag skrivit ut från Go Make Something. Blommorna har jag stansat ut och embossat.

Detta kort har en digistämpel från Digital Two for Tuesday som motiv. Jag tyckte det var en så härlig bild med barnen. Jag har färglagt med Tombows. Bakgrundspappret är från Basic Grey och det fina bandet har jag köpt hos Apidae/Sykompaniet.

1 kommentar:

Cornelia sa...

Tänk att du är igång med julkorten redan. Det är ju såååå smart! Och vackra är de också, som vanligt hos dej.

Och Maskningens Mästare, det är du! Så många fina kort du har gjort med den tekniken!!!

Kram!