fredag 10 september 2010

Julkort till Altheas Mix!

Den här veckan på Altheas Mix skulle man göra ett julkort med "lås, nycklar, gångjärn och beslag". Allt behöver inte vara med. Här är mitt julkort med en dörr jag gjort med en stolpstämpel från Vilda Stamps. Jag har stansat ut gångjärn och nyckelskylt med Cuttlebug och hängt på ett fint lås (det var silverfärgat så jag fick embossa det med guldembossing). Tomten kommer också från Vilda. Kransen har jag gjort med Flower Soft och röda bär med Pearlmaker.

2 kommentarer:

Mita sa...

Jättefint! Kul att du var med i veckans utmaning! Trevlig helg!

Petra sa...

Fint kort Pia. Du är så himla påhittig. Jag orkade inte tänka ut nåt med gångjärn:).

Men du, lyckans ost som vann den fina candyn. Grattis, nu har du charms så det räcker en stund.
Kram o ha en skön helg.
Petra