onsdag 6 april 2011

Stampscapesswap!

Jag är med i en Yahoo-grupp med folk som älskar Stampscapes, och vi har nu haft en swap (min första där) och bytte kort med lador. Här nedan är mitt kort som jag skickade till Sandy i Montana, USA och sen Sandys som hon skickade till mig. Sen via missförstånd så fick jag ännu ett kort från Debbie i Canada. Förutom Stampscapes har jag använt stämplar från Beeswax Rubber Stamps (hästarna och staketet) och Oxford Impressions (ladan och kon).
Titta gärna in i min nya blogg, där jag samlar alla mina Stampscapesalster.



6 kommentarer:

Petra sa...

Otroligt fina kort!

Yvonne sa...

sjukt snyggt!
Kram//Y

Anonym sa...

Hej!

Vilka fina & ovanliga stämplar! =)

Vill oxå passa på att tacka för din gulliga hälsning hos mig. Nu har jag lagt upp bilder på dom färdiga tavlorna om du vill kika.

Tog väldigt lång tid att göra men det var det värt, jag är supernöjd med dom.

Ha en bra kväll, kramar Ulrica

Marita Johansson sa...

Sååå fiiina alla tre

Sindra sa...

Återigen...så otroligt snyggt!!
Du är otroligt duktig på den här varianten av kort! :)

Miapuh sa...

wow coolt :D