torsdag 29 september 2011

Bidrag till Altheas Mix!

Den här veckan hos Altheas Mix ska man göra ett julkort med recept på. Jag har skrivit ut receptet på Panforte, som är ett italienskt julgodis. Jag gör det varje jul, och tycker det är väldigt gott också. Massor med olika nötter i, honung och choklad. Och dessutom ganska enkel att göra. Annars har jag dekorerat kortet med några julstjärnor jag stansat ut och doppat i glittrigt sammetspulver. Sen har jag ett runt god jul-märke, som är en stämpel från Hobby och Hantverk. Den har jag 3D-glaze på.

2 kommentarer:

Annacarin sa...

Hejsan!
Vad kul att hitta hit, du är ju jätte duktig på.... allt!
Sitter i händerna kanske?!
Jätte kul att du vill vara med på mitt bloggcandy!
Dragningen är i morgon så jag får väl ta hjälp av mitt lilla bus då.
Ha det gott!
Annacarin

Mikaela sa...

snyggt!!!