fredag 20 april 2012

Några nya kort!

Jag har pysslat ihop några nya kort. Här ett med läckert papper från Primas Londonerryserie och några siluetter som jag skurit ut med Cameon.

Här har jag också använt Primapapper men en annan serie, AnnaBelle. Motivet har jag hittat på nätet.


Även detta motiv är från nätet. Pappret har jag fått som vinst så jag vet inte varifrån det kommer. Blommorna och spetsen är från Wild Orchid Crafts.


Här har jag använt en stämpel från Just Rite. De stämplarna är kompatibla med Spellbinders så det blir väldigt fint resultat. Den lilla takkronan är en stämpel med die från Sizzix/Hero Arts.


Till detta kortet har jag använt Primastämplar från Romantiqueserien, de små flickorna, tagen de sitter på och bården. Spetsen nedanför är utstansad med Spellbinders.


Inga kommentarer: