lördag 28 augusti 2010

Bidrag till Just Magnolia Challenge Blog och Wild Orchid Challenge!

Den här veckan hos Just Magnolia skulle man göra ett kort efter en skiss (här nedan) och hos Wild Orchid skulle man använda mycket glitter och bling.
This week at Just Magnolia there is a sketch challenge (below) and at Wild Orchid a glitter and bling challenge.

Här är mitt kort. Jag har använt glittriga och metallicdekorerade papper, och paper-piecat Tildas klänning. Gjort en oval av Spellbinders där jag embossat grattis och ett par rosor och till och med använt eyelets (väldigt sällsynt för min del) gjort två "hållare" med pärlor och fäst med blingbrads. Sen har jag dekorerat med en hel del bling.
This is my card. I have used glittery and silverfoiled papers and even paperpieced Tilda's dress. I have made two "holders" for the oval with pearls and also decorated with a lot of bling.

Inga kommentarer: