måndag 23 augusti 2010

Gäst-DT alster hos Skrotboken!

Jag visar här några kort jag gjort till Skrotbokens blogg där jag är gästinspiratör under augusti månad. Dessa kort ingår inte i "100-utmaningen" eftersom de är gjorda innan jag började med utmaningen.
Detta kortet gjorde jag till temat "hjälp". Jag tänkte att kortet kunde vara lämpligt om man haft hjälp med att vattna blommorna under semestern.
Detta tema var att man skulle inspireras av någon tavla/konstverk. Jag inspirerades av en tavla vi har här hemma, som jag tycker är så fint romantisk. Så jag altrade en spånburk och gjorde den romantisk med spetsar, pärlor och svanar.

1 kommentar:

Petra sa...

Oh vilka fina alster. Både kortet o asken. Underbara detaljer på kortet. Jag skapar inget denna veckan. Har besök av mitt barnbarn men jag har sparat lite så jag kan portionera ut lite inspiration i bloggen då o då.
Kram
Petra