måndag 3 december 2012

Ännu fler julkort!

Var på en scrapträff här i bygden för drygt en vecka sen och knåpade ihop lite julkort. Här kommer de. De två översta har papper och motiv från Graphic 45:s julserie Christmas Emporium. Jag köpte ett block med 8x8 papper. Där fanns också med fina motivbilder som jag använt här. På den översta har jag också med en ren och en gran som jag skurit ut med Cameon.


De två nedanstående korten har söta stämpelmotiv från Hollie Hobbie. De följde med en korttidning tillsammans med ett block julpapper. Juletiketterna har jag designat i Cameon och sedan skurit ut. Likaså julstjärnor och blad.



Och till sist har vi ett par 3D-motiv. På det översta har jag också en julram som kommer från en font jag hittade. Pappret är från Hollie Hobbieblocket. Det andra kortet har ett utskuret die-cut papper från Panduros block. Så behändigt när man ska göra snabba julkort. Sen har jag dekorerat med text och julklockor från ett outline stickers blad.



Inga kommentarer: