måndag 22 februari 2010

Bidrag till Månadens utmaning!

Jag har gjort ett bidrag till Månadens utmaning där man skulle göra ett alster med tyg. Jag som älskar sömnad och hållt på med det i stort sett hela mitt liv var ju inte nödbedd. Jag gjorde ett kort med papper från Basic Grey, Stella Ruby. Den pappersserien handlar ju om tyg och sömnad så det passade bra. Sen har jag gjort en klänning av en tygbit jag hade. Fint glittrigt, rött tyg. Jag har böjt ihop galgen själv av silvertråd. Gjorde en blomma av samma röda tyg och sydde på lite pärlor. Dekorerade också med en fransk måttabell för kläder som jag skrivit ut från nätet och några halvpärlor. Jag har skrivit grattis med 3D-liner på en bit satängband.

5 kommentarer:

Yvonne sa...

Men JÖSSES vad snyggt!
Vinner du inte där ja då vet jag inte.... hihi
SUPERLÄCKERT,PROFFSIGT,SNYGGT
KRAM//Y

Anonym sa...

Men så snyggt och häftigt!!!
Ett riktigt konstverk som absolut bör vinna!
Kram!/ Elisabet, KiF

Päivi sa...

Oj oj oj vad snygg!!! Helt otroligt fint kort. Även om det finns många otroligt fina bidrag på månadens utmaning blev nog din min favorit :o) Kunde inte låta bli att kika in hos dig och lämna en kommentar :o)

Hälsningar från norr!

Wildärtan sa...

Gosh - så läckert!

Tesa/Therese sa...

Otroligt fint kort. Klänningen var ju underbar. Lycka till! Kul att du gillade mina kort med glasfibertejp:) Ha en bra helg! Kram Tesa