måndag 8 februari 2010

Nya stämplar, nya kort!

Nu har jag köpt underbara stämplar igen. En hel karta med stämplar från Tuscan Rose "College Fragments" med en massa fina collagestämplar och 2 st jättefina Art Deco-stämplar från Alpha Stamps.
Här är några kort jag gjort med de nya stämplarna. På kortet här nedan har jag använt Alpha Stamps-stämplarna och blandat med en stämpel jag gjort själv, stämplar från Prima och October Stamps.
Detta kort har stämplar från Tuscan Rose, Prima och Tingtura.
På detta kort har jag blandat stämpeln från Tuscan Rose med stämplar från Tim Holtz, Prima och Tingtura.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men åh, så mycket snyggt du har gjort!! Helt underbara stämplar och blommorna i förra inlägget är sååå söta. Jag har också tittat på en sån stans med embossing, men varit för snål för att köpa nån (än...) Kram!/ Elisabet

Sindra sa...

Sååå himla fina kort du gjort med de nya stämplarna! Var har du köpt stämplarna och stansarna nånstans?
Kramis!

Mrs X sa...

Vilka läckra kort! Himla fina stämplar det där.