måndag 1 februari 2010

Kort och sytt!

En väninna till mig fyller år idag. I födelsedagspresent får hon en väska jag sytt av ett otroligt häftigt tyg med vargar på. Det är egentligen ett lapptäckestyg från USA. Kortet hon får är ett plånbokskort där jag torrembossat hela ytan och sen värmeembossat med clear för att få den blank. Sen har jag dekorerat med ett fint silvrigt band och en blomma jag gjort själv av blått sidenband och en silverpärla. Insidan har jag fodrat med ett fint papper från Basic Grey. Sen gjorde jag ett enkelt kort och lade i plånboken. Kortet och presenten blev väldigt uppskattade (hon fick dem redan igår).
Så ser plånboken ut inuti.

Ena sidan

Andra sidan

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Åhhhh ljuvligt unerbart!!
Plånboken assnygg och väskan WOW! Gillar du också vargar??
Bästa j g vet, har sytt flera tavlor och har en vargtatuering
Kram/Y

sandra sa...

Javisst här finns det ju en underbar plånbok också=) Dom blir ju såå läckra!!

Tack för besöket i min blogg, alltid trevligt med besök=D

Ha en mysig helg! Hälsn Sandra