måndag 18 oktober 2010

Ny vecka hos 100% NORR!

En ny vecka hos 100% NORR och denna veckan är det en skiss att följa. Så här ser den ut.
Och här är mitt bidrag. En LO som en hyllning till den underbara vintern här uppe. Vi fick lite snö förra veckan, men nu har den töat bort. Bilderna på min LO tog jag för ett par år sen. Man ser inte på fotot hur glittrigt det är, pappret bakom fotona har glittriga silverprickar, sen har jag stämplat med små snöstjärnor på cardstocken och sen sprayat med blå glimmermist, stjärnorna är i silver också. Sen har jag 2 band, en med långa silverstrån och en med snöbollar.

2 kommentarer:

Elisabet sa...

Vilken fantastisk lo du gjort! Man riktigt ser hur det vintergnistrar om bilderna.
Frankrike-lon är också helt underbar!

Cornelia sa...

Vintern är kanske inte min favoritårstid, precis, men din LO är ju fantastisk!