fredag 15 oktober 2010

Nya kort med nya stämplar!

Efter 100-utmaningen var jag ju "tvungen" att shoppa loss lite. För en vecka sen fick jag hem en del stämplar och annat godis. Här är ett par kort jag gjort med två nya stampscapes-stämplar jag köpte.
Det översta kortet har jag helt stämplat med blått. En hel del Stampscapes-stämplar (en av de nya i kanten av kortet) älvan har jag köpt av BellaMio och stenen hon sitter på är från Vilda Stamps. Bårdstansen med grenar från Martha Stewart är ny och jag bara älskar den. Sååå fin.
 På det här kortet har jag använt min andra nya Stampscapesstämpel som är stugan med träd bakom. De andra stämplarna som jag maskat in är också från Stampscapes med dem hade jag sedan tidigare. Man kan göra så fantastiska kort med dem. Här jag jag också dekorerat med Photocorners från Qk och en fjäderblomma som jag gjort.

6 kommentarer:

Tiina sa...

Så fina stämplekort! Ha en tevlig helg, Tiina

susanne´s smulor sa...

Oj, vilka fina kort båda två!
Ha det gott/sussa

Marthe's kreasjoner sa...

Jättefint:)

BellaMio sa...

Superläckert!!! Jag som verkligen gillar Stampscapes föll ju så klart för båda korten ordentligen!!!

Tack för titten :)

Elisabet sa...

Som vanligt har du gjort helt underbara alster! Du har definitivt gjort dej förtjänt av lite "godis" :)

Nina Macaulay sa...

wow, Beautiful landscape card!
Great colouring :O)

Hugs Nina