måndag 23 maj 2011

Bidrag till CCn hos Scrapdraken!

Scrapdraken har haft CC torsdag-söndag i förra veckan och jag hann med några bidrag till den i alla fall.

Här ett kort till en tävling med en skiss. Det fina pappret är från Prima och motivet är ett 3D-motiv, de söta blommorna vann jag på CCn hos Mollys Scrapbooking.
I denna tävling skulle man bara använda ett enda papper och vad passar väl bättre än ett papper från Websters Pages.
I denna tävlingen skulle man endast använda färgerna vitt, orange och grönt. Det passade bra med fotot med liljorna som är orange och svärmors fina band som jag satt runt det mönstrade pappret.
Sen var det en tävling där man skulle fläta en korg, så det gjorde jag. Det var rätt kul men pilligt och den blev nog lite sned.

Och till sist blev det en hjärtformad ask som jag gjort från grunden med hjärtan som jag skurit ut med Shape cuttern.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina alster!
Jag gjorde 3.
Spännande att se hur det går :)
Kram från Elisabet, som inte är inloggad.

Marita Johansson sa...

Oj så många jättefina alster du har gjort.
Lycka till

Mikaela sa...

vilka underbara bidrag. Lycka till!!

Mikaela sa...

Tack för din kommentar i min blogg. Tummavtrycken var egentligen inte meningen ;) det var bara så att bokstavslapparna blev så små att ja va tvungen att använda fingarna ;). Det är gesso, och distressink.