onsdag 18 maj 2011

Inspiratörsbidrag till Skrotboken, Designat del 2!

Denna månads sponsor hos Skrotboken som är Designat, har skickat ett sponsorpaket till mig och snorsk. Jag vill här visa några inspiratörsbidrag jag gjort av paketet.
Här ett kort med ett digistämpelmotiv från Kenny K. Jag har torrembossat det rosa pappret som var ett coredinationspapper och sen slipat med sandpapper ovanpå mönstret. Sen fanns det med fint papper från Basic Grey Kioshi, lite dekos i form av en glassknapp, små prickiga knappar och blommor samt det fina lila pompombandet. 
Sen har jag också gjort ett vinklat stafflikort. Tutorial till denna finns här. Jag använde som motiv en bit av ett fantastiskt vackert papper med popupfjärilar. Jag har gjort en bård runt fjärilen med en bårdpunch. På undre delen av kortet har jag använt ett annat papper från Basic Grey Kioshi. Sen har jag dekorerat med utstansade fjärilar och blommor som jag dekorerat med fina glitterbrads och små söta knappar.


1 kommentar: