söndag 22 maj 2011

Några nya kort!

Jag har gjort några nya kort, varav de två översta är beställningar till personer som går i pension.
Det översta till en dam som gillar att gå på auktioner och loppisar och gillar gamla grejer, plus att hon sagt att hon tycker att råttor ska få finnas. Därav alla möss på kortet. Stämplarna kommer från Stämpelkällan (damen), Vilda Stamps (alla gamla grejer) och Scraplyckan (möss).
Här är ett pensionskort till en herre som har stuga i skogen, båt och röker pipa. Då tyckte jag att Stampscapesstämplarna passade bra, och båten med karl (har ritat dit en pipa på honom) från Beeswax.
Här ännu ett kort med Stampscapesstämplar jag gjort, dock ingen beställning utan jag ville bara prova lite nya stämplar jag köpt. Jag ville göra kullarna som ljung som blommar.

3 kommentarer:

maxell sa...

Vilka härliga kort. Allihopa. Det är så skoj också att läsa om personen som ska ta emot kortet och hitta detaljerna i kortet.

Petra sa...

Fantastiska kort alla 3. Du är ju helt makalös på att maska.
Kram

Elisabet sa...

Vilka vackra och välarbetade kort! Blir alltid lika imponerad över dina landskap.