onsdag 13 juli 2011

Alster för MarMils!

Idag bloggar jag en sko jag gjort till MarMils blog. Jättekul att vika och det blir väldigt fint resultat. Allt material som jag använt är från MarMils shop. Lägg speciellt märke till den  fina blomman med den fanastiska mittdekorationen och den supervackra blingbraden på remmen. Här hos Skrotboken finns både tutorial och mall.


Förra veckan gjorde jag också ett inlägg och det handlade om skor då också. Jag gjorde då ett kort med skomotiv och en läcker textstämpel från Vilda som passade bra till. Själva motivet är ett Dufex 3D-motiv. De är så vackra i verkligheten och bilden kan inte ge det rättvisa.


3 kommentarer:

Petra sa...

Elegant sko!

Marita Johansson sa...

En såån läckert grön sko

Elisabet sa...

Vilken superläcker sko! Gillar verkligen blomman längst fram.