fredag 8 juli 2011

Nya inlägg för Stämpelkällan!

Igår gjorde jag ett nytt inlägg för Stämpelkällan som gäst-DT. Jag har gjort ett vinklat stafflikort med den härliga damen som dyker upp ur en tårta. Jag tycker hon är så läcker. Sen har jag satt blommor så att det ser ut som om de börjar uppepå kortet och sen fortsätter på insidan. Det tycker jag ser fint ut.
I förra veckan var det dags för "mitt" team att inspirera er alla. Vi gjorde bakelser/muffins och så här blev min.  Jag använde textstämpeln Hjärtliga gratulationer inne i muffinsen.

Sen skulle vi göra alster med fåret Ullis. Jag gjorde ett kort som blev som nedan. Jag använde också stämpeln    Strån på rad. De lila blommorna har jag gjort själv.

2 kommentarer:

Elisabet sa...

Jättefina alster och en underbar muffins! *nu blev jag fikasugen* ;)

Alexandra - Pysselmaniker sa...

Vad kul med ett vinklat stafflikort! Och "blomövergången" från framsidan till insidan var riktigt snygg!!!