lördag 23 juli 2011

Nya alster för Stämpelkällan!

Denna veckan har "mitt" team gjort alster till Stämpelkällans blogg. I torsdags använde vi veckan stämpel som var "Jeppe feel better" som jag gjorde ett krya på dig-kort av. Som dekoration knöt jag en bit ostduk runt bilden  som bandage. Idag har vi gjort shakeralster och även där gjorde jag ett kort med "Vera på bryggan" och använde en plastbit från en förpackning som shakerbox som jag fyllde med mikropärlor, glitter och paljetter för att efterlikna vatten.

3 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Underbara kort.
Måste testa och göra ett shakerkort.
Tycker de blir sååå fina

lilla jag sa...

Fina kort båda två, men shakerkortet blev jag väldigt förtjust i. Gillade det massor direkt jag såg det på Stämpelkällans blogg =)

Elisabet sa...

Häftiga kort! Gillar detaljen med "gipset".
Och oj, vilka vackra kort i det förra inlägget!!