söndag 25 mars 2012

Alster från senaste scrapträffen!

Igår hade vi en jättetrevlig scrapträff igen. Jag gjorde några kort som jag brukar, och dessutom visade jag tjejerna lite om Metal Art, vilket var en ny grej för de flesta där. Så nu blir de rusning till Biltema för att köpa alu-tejp. Jag gjorde en tavla som jag tänkte ha som skylt till mitt pysselrum. Stansade ut lite bokstäver och figurer med min Cuttlebug och satte dit lite punchinella och magic mesh och daggdroppar.
Här är de kort jag gjorde. Jag försöker använda upp gamla papper som ligger, så det översta och nedersta har papper från Pink Paislees Butterfly garden, jättefina tycker jag. Mittenkortet har också ett papper jag haft liggandes länge men har fått det i en swap, så jag har ingen aning om vad det är för något. På de två översta korten har jag använt stämplar som är Spellbinderskompatibla från Waltzingmouse stamps i England. Så fina och så praktiska. Textstämpeln på det översta har jag köpt av Inger på Svensk scrapbooking och på nästa kort är texten från Hobby och Hantverk. Kaméstämpeln är från Waltzingmouse. Den ovala ramen runt motivet är en som jag skurit ut med Cameon.



1 kommentar:

Angelica sa...

Supersnygg skylt!!
OCH jättefina kort.
Ha det bra!