söndag 25 mars 2012

Skrotbokens Ta 12 - mars!

Nu är det dags för mars månads Ta 12 med Skrotboken. Mars månads ord är Kvinna/Man/Barn, men det lyckades jag inte med den 12 mars. Jag tog i alla fall en del bilder, vilket var intressant i sig. Vi hade en frukansvärd storm den dagen, träden nästan låg på marken och samtidigt rena blankisen överallt. Det fanns inte mycket möjligheter att gå ut, så ett foto är taget inifrån när det blåste som värst i träden här utanför och ett foto när jag var ute och rastade hunden på uppfarten och tog en bild av isen. Det rödaktiga som syns på fotot är en spegling av min röda jacka. Det mönstrade pappret är från Basic Grey och jag tyckte det passade så bra eftersom mönstret ser ut som vindsnurror, jag vek en sådan också av papper och satte som dekoration. Sen använde jag också alfastickers från Basic Grey till datumet och Thickers i de övriga bokstäverna. Labeln som jag skrivit journaling i är en stämpel från Waltzingmouse stamps i England. Jag beställde hem lite såna stämplar. De är så fina och kompatibla med Spellbinders dies.

Inga kommentarer: