fredag 13 juli 2012

Art Journal Café Challenge

Nu har jag gjort ett alster i min Art Journal till Art Journal Cafés utmaning. Denna gången skulle  man  använda bilder och text från tidskrifter. Jag har använt akrylfärger och gesso till min bakgrund och sen satt fast lite bilder och text från en tidskrift med Multi Medium. Jag har också stämplat en bård på sidan.

Art Journal Café has a new challenge and I made a page in my Art Journal for this challenge. This time you were to use something from a magazine on your  page. I have used acrylic paint and gesso for my background and then cut out some pictures and text from a magazine. I also stamped a border on my page. 



2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

sååå jäklans snyggt

Kraaaaaam

Lechatquitousse sa...

love it !!! You're page have so much energy...amazing !
Thank you to participated to our challenge
Carol, one of the frappucinos