söndag 23 oktober 2011

Ett bidrag till Scrapptorgets CC!

Här kommer troligtvis mitt sista bidrag till CCn. Hinner tyvärr inte mer, fast det fanns fler roliga tävlingar jag hade velat göra alster till. Här har jag gjort en LO där man skulle scrappa platt. Alltså ingenting fick sticka ut på nåt sätt. Jag hade en bild och runt den har jag haft lite olika masker och stämplar och använt distress ink till det.. Jag använde också en pappersspets som mask runt hela LOn. Jag hade också bokstavsmasker som jag hade till titeln och ritade runt. Journalingen har jag skrivit för hand.

2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Men oj så fin denna LO var och vilka sötnosar det är på kortet
Kramis

Anonym sa...

Åh, vilken underbar layout! Otroligt fin bakgrund du gjort, helt ljuvlig! Och vilka sötnosar sen!!!