torsdag 27 oktober 2011

Min vecka hos MarMils!

Denna veckan har jag bloggat hos MarMils med lite nya alster. Det är ju Halloweentider så det blev några såna alster. Jag fick dessutom ett fint Halloweenkit i mitt DT-paket med fina papper och dekos.
Den första alstret är en LO med mina söta systerdöttrar, som inte är lika söta på LOn. Men pappret med spindelnät i glittrande silver är jätteläckert och kolla också döskallebradsen.

Jag fortsatte med samma läckra papper till nästföljande alster. Ett kort med presentask till. Lite olika stickers och blommor som passar till och lite utstansade bårder med MS borderpunch.


Sen ett par kort till far som avslutning, det är ju snart Fars Dag. Döskallepappret är jättefint i blå metallic och vita döskallar som passar en lite tuffare pappa. Texten på Spellbinderslabeln är utstansad med Sizzix/Tim Holtz alfabet.


Nästa kort är med ett jättefint lite höstigt papper med söta blommor och glitter. Jag ville inte dölja pappret så jag använde väldigt lite dekos. Satte brads i blommorna och ett band längst ner med alfastickers på.

Inga kommentarer: