fredag 3 december 2010

Cards of Marias adventskalender!

Idag på Cards of Marias adventskalender ska man göra en julask/grandekoration där allt går jämnt med tre. Min dekoration är en dubbel pyramid som är öppningsbar upptill. Jag har dekorerat med 3 st filtstjärnor med 3 st röda blingstenar, tofs längst ner och band längst upp är 3 st band och 3 st röda glaspärlor och sen har jag limmat på 3 st små tomtebilder.
Tyvärr missade jag gårdagens utmaning eftersom jag var bortrest hela dagen igår. Men jag hade trevligt ändå, var på shoppingresa till Umeå och hälsade sen på hos Nettans Scrapbooking 4 you i Vännäs. Kul men dyrt! :D

3 kommentarer:

Sindra sa...

Åhh, vilken fin grandekoration du gjort! Inte har du missat chansen i gårdagens utmaning. Det är huvudsaken det är inlagt senast söndag före midnatt för att vara med i veckoutmaningen, så det är bara att pyssla på ;)

Nita sa...

jättesnygg! och jag skriver som Sindra, du har inte missat chansen om att tävla om priset. Söndag är deadline.
kram Nita
medlem i Cards of Maria´s A-team

Elisabet sa...

Så snyggt!!