tisdag 28 december 2010

Låda till mina Stampscapeskort + några nya kort!

jag ville göra en speciell låda till mina Stampscapeskort, så jag tog en kartong i lämplig storlek och klädde den med en pappersremsa som jag stämplat med Stampscapes runtom och sedan färglagt, mestadels med torrchalks.   Det roliga är att det är ett kontinuerligt motiv runtom, olika motiv som går in i varandra. Här kommer bilder på de olika sidorna. Kunde varit bättre bilder, men det var för dåligt ljus.

Jag har också gjort några kort med Stampscapes, ett med även Beeswax-stämplar.




9 kommentarer:

Petra sa...

Herregud så fiiint. Du är makalös med dessa stämplar. Jag ska faktiskt beställa 2 st. Har ett beställningskort jag ska göra till en person som har sommarstuga, båt o brygga. Kan du tipsa om nånstans där jag kan lära mej hur jag använder stämplarna. Maskar man eller hur gör man? Vilket papper stämplar du på?
Kram
Petra

Stephi sa...

å vad fin!! Vilka vackra motiv! Och vilket jobb att färglägga allt.

Miaa sa...

Vilken underbar låda och vilka underbar kort!
/Miaa

Mahlin78 sa...

Wow! Så otroligt snyggt!

Elisabet sa...

Som vanligt helt fantastiska alster! Det är som att vandra in i en sagovärld när man ser dina kort.

Petra sa...

Happy New Year!

Annelie sa...

Shit va snyggt du har fått till det, helt fantastiskt!!!
Gott nytt år!

snojbi sa...

Wow wow wow
Vilken underbar låda för att inte tala om korten.
Helt underbara

maxell sa...

Wow. Så otroligt vackert. Förstår att du gillar dessa stämplar... det syns!