måndag 27 december 2010

Steampunk!

Nu har jag suttit och lekt lite igen med Tim Holtz och steampunkstämplar från Oxford Impressions.
På det första kortet har jag haft Tim Holtz masker och distresserdynor och sen stämplat lite olika steampunkstämplar från Oxford Impressions. Jag har stansat ut Tim Holtz kugghjul och några swirls från Spellbinders i wellpapp som jag distressat lite. Jag har fäst dem med metallbrads och satt en kedja emellan.
Detta kortet har ett färdigt mönstrat papper, kugghjulen igen som jag stansat ut i brun kartong och sen kört med embossingfolder. Jag har sen duttat på med guldfärgat vax uppepå. I mitten sitten brads. Stämplarna kommer också här från Oxford Impressions.

3 kommentarer:

Annelie sa...

Snygga!!!

Maiden sa...

Såååå läckert!!!!

Mikaela sa...

nice!! de fick lite känsla kugghjulen i wellpapp!