lördag 11 december 2010

Gästdesigner hos Inkywings

Som ni kanske vet har jag varit gästdesigner hos Inkywings den här veckan. Idag ligger det sista inlägget i bloggen. Här nedan visar jag de alster jag gjorde för dem. Det har varit otroligt kul, speciellt som jag verkligen gillar Stampscapes stämplar. Det finns så fantastiskt mycket man kan göra med dem.
Veckan började med dessa kort, där jag visade hur man kan förändra landskapet genom olika färgläggning och strukturer.

Sen fortsatte jag med dessa kort, där jag visade hur man kan få ihop fina kort med bara en stämpeldyna.
Ett julkort med mörkblå stämpeldyna och mycket glitter och ett grattiskort med lite ljusare blå stämpeldyna och lite dimmigt intryck.

Jag fortsatte med ett inlägg igår med de här korten, där jag lade vikten vid pappret man stämplar på. Det första kortet är stämplat på blått papper, där jag sen med olika metoder och färgläggning fått ett färgrikt kort. På det andra kortet gjorde jag bakgrunden först genom att färglägga med en brayer och distresserdynor på albumblad. Sen har jag stämplat med Stampscapesstämplarna uppepå. Med den metoden kan man få väldigt läckra kort.

Idag är det sista inlägget från mig på Inkywings blogg. Jag visar jultaggar gjorda med Stampscapes. Jag tycker de blir väldigt juliga och fina. Granar är ju väldigt juliga. De två nedersta är värmeembossade.



4 kommentarer:

Yvonne sa...

Alltså, det är så snyggt så man blir mållös =))
Du vet ju att jag ÄLSKAR dessa underbara naturstämplar.
Du är en mästare på detta.
Önskar en trevlig helg
Kram//Y

Anonym sa...

Helt underbara alster! Jag tokgillar dina landskapskort!! :))
Kramis
Sindra som inte loggat in

Anonym sa...

Helt underbara alster! Jag tokgillar dina landskapskort och tags!!! :))
Sindra som inte loggat in

Stephi sa...

som de andra skriver..helt underbart! Guud vad du är duktig!!! Blir helt mållös.