torsdag 16 februari 2012

Idag är det bingo på Skrotboken!

Idag är det precis 20 år sen som man fick dispens för att sända Bingolotto på TV i hela landet. Det har vi uppmärksammat på Skrotboken genom att göra alster med bingobrickor.
Jag gjorde ett kort med massor med bingo. Jag hittade ett bakgrundspapper från 7 Gypsies med bingobricka på,  sen hittade jag bilder på bingobrickor på nån blogg på nätet som jag skrev ut och använde som dekoration och jag hade dessutom en collagestämpel från Tuscan Rose med en bingobricka på. Resultatet blev detta kortet:

Gå gärna in på Skrotboken och kolla de andra tjejernas alster.

4 kommentarer:

Petra sa...

Snyggt kort, o så snyggt du stylat bloggen.

Marita Johansson sa...

Vilket coolt kort

Ha en underbar helg
Kramis

Mikaela sa...

läckert!! gillar färgerna

Angelica sa...

Snyggt!!