måndag 14 maj 2012

Alster från lördagens scrapträff!

I lördags hade vi scrapträff och hade trevligt som vanligt. Vi lånade lite stämplar av varandra och scrappade lite med dem och eget material. Här är vad jag fick ihop, förutom ett kort som jag inte kan visa än eftersom det ska vara med i en swap.
Det översta kortet har ett stämpelmotiv som jag fått av söta Petra/peu, som jag tyckte kunde bli fint på ett sött kort. Doilyn under har jag skurit ut med Cameon.

Kortet här nedan har en jättefin stämpel med drickande rådjur som jag lånade av Ella-Pia på scrapträffen. Den passade perfekt att maska ihop med mina Stampscapes.




Korten här nedanför gjorde jag inte på scrapträffen, utan har gjort tidigare här hemma. Det första har ett sött fågelmotiv som är en bild jag skrivit ut från nätet. Blomman har jag gjort själv av spillpapper. Det mönstrade gröna pappret är från Pink Paislee.


Nedanstående kort har några stämplar från Stämpelkällan som jag haft liggandes ett bra tag, men inte kommit mig för att använda. Jag köpte dem förra sommaren när jag var gäst-DT hos Stämpelkällan och har haft denna idé i huvudet sen dess. Visst är den kossan bara för söt, och texten är så gullig. Det mönstrade pappret är från Basic Grey.



1 kommentar:

Pingvinmamman sa...

Fantastiskt som vanligt! Du är så duktig!