tisdag 15 maj 2012

Ännu fler Cameo-designs!

Nu har jag lekt med Cameon igen. Denna gången blev det kedjor och Spellbinders look alikes. Som vanligt delar jag med mig till dem som vill ha filerna. Bara meddela din e-mail så skickar jag över som zip-filer.
Jag skar ut allt på vita albumblad, den kedjan som ser grå ut har jag målat med silverfärgad akrylfärg. Det blev ganska bra resultat faktiskt.

 Här är några labels som är ganska lika Spellbinders, men inte exakt. Den ovala och den rektangulära till höger har jag sytt i kanten med symaskinen också. Jag tycker de blev väldigt fina.

4 kommentarer:

Angelica sa...

Djupt imponerad!!!
Jisses vad du får till det snyggt.
Ha det gott!

onkis sa...

Va mycket fint du har gjort,
roligt att prova sig ram.
Må gott!

Mia sa...

Helt underbara!!!
Vad duktig du är!
Undrar när man kommmit så långt att man kan skapa så fina saker: :)

Mikaela sa...

de blev riktigt fina!!! habegäret ökar något!!! alla ramarna var läckra!!!