tisdag 15 maj 2012

Fler nya kort!

Idag har jag fixat ihop några fler kort, bl a födelsedagskort och konfirmationskort till min systerdotter som både fyller och och konfirmeras i helgen. Sen gjorde jag ett "grattis till det nya huset"-kort till svägerskan och ett morsdagskort till svärmor.
Först är nya huset-kortet med stämpel från Stämpelkällan och papper och stickers från Basic Grey.

Sedan har vi födelsedagskortet gjort av ett journalingkort från Prima, textstämpeln är från Tingtura och labeln har jag designat själv i Cameon. Den söta fjärilen har jag köpt i en butik som heter TGR som har lite allt möjligt till ett billigt pris.


Och här har vi konfirmationskortet till samma tjej. Stämplat ihop flera olika stämplar från Vilda och My Heart Stamps for you. Bakgrundspappret är från 7 Gypsies.


Till sist morsdagskortet till svärmor. Hon syr mycket därav motivet. De flesta systämplarna är från Marianne Design utom provdockan som är från Vilda Stamps och de små knapparna som är från Crafty Individuals. Bakgrundspappret är från Basic Grey Stella Ruby, som just är mönstrade papper med symönster ritat på.


2 kommentarer:

Kajsa sa...

Fina kort

Lisa-olsi sa...

Jättefina kort, jag gillar ditt
nya-huset-kortet, så fin blå färg.