tisdag 9 november 2010

Ännu fler julkort!

Ja, nu har jag gjort ännu fler julkort! Kan inte låta bli! Fick ju hem Websters nya julpapper i 6x6 format, och har använt några av dem till julkorten. De är så fina så man behöver inte så mycket mer än pappret.det översta kortet har motiv från Reprint (flickan och texten) Sen har jag fixat till pappret lite  och embossat några snöstjärnor med vitt. Nästa kort har papper från Nikki Sivils som jag vann hos Mollys Scrapbooking. Motivet är från Penny Black. Julhälsningen utstansad med CB Typewriter. Precis som på första kortet har jag julstjärnor från Wild Orchid. Det tredje kortet är också Websters julpapper. Där har jag bara gjort en label från Spellbinders och embossat God Jul med rött. Stämpeln kommer från Cards of Maria. Enda dekon är några blommor som jag gjort.


1 kommentar:

snojbi sa...

Underbara julkort.
Verkligen fiina.
Kika in hos mej så har onkis.Lisa-olsi och jag en trissutmaning med många priser.
snojbi