söndag 7 november 2010

Bidrag till Creative Inspirations utmaning!

Hos Creative Inspirations denna vecka ska man göra ett shakerkort. De tycker jag är väldigt kul att göra så jag satte igång genast. Denna gång har jag inte stämplat motivet utan tog ett julpapper från Webster's och klippte till en bild. Bakgrundspappret är från samma motivpapper, men jag har dekorerat det med lite snöstjärnestämplar och swirlhörn. Den blå blomman har jag gjort själv med en lövstans och filtsnöstjärna och en blingbrad. Sen har jag dekorerat med CB snöstjärnor och ett fin glittrigt band.
At Creative Inspirations the challenge this week is to make a shaker card. I love making them, it's so fun. The image and papers are from Webster's Pages. The big blue flower I have made myself. I decorated with some Cuttlebug snowstars and a lovely ribbon.

4 kommentarer:

Tesa/Therese sa...

Vad fint! Tack! Kul att gillade idén med embossingfoldern:)
Ha en bra start på veckan.
Kram Tesa

Stampin'Piper sa...

Beautiful card, wonderful colors!

Thanks for joining us at Creative Inspirations!

Hugs Tanja

NGCARDS sa...

Oh this is a fantastic shaker card! Thanks for joining us this week at Wednesday's Creative Inspirations Challenge Blog! xxx

Mona Evy sa...

Oh, lovely shaker card! Thanks for joining us this week at Wednesday’s Creative Inspirations Challenge!