onsdag 10 november 2010

Bidrag till Just Magnolia Challenge Blog och Basic Grey Challenges!

Jag deltar med detta kort i två tävlingar, Just Magnolia och Basic Grey challenges. Jag har stämplat en lite äldre julstämpel från Magnolia, men som jag tycker är väldigt söt. Jag har valt att göra ett julkort i färgerna rosa och brun. Hos Basic Grey skulle man följa en skiss och hos Just Magnolia är det "anything goes" plus att man gärna får använda pärlor. De mönstrade pappren är förstås från Basic Grey, sen har jag ett brett brunt sammetsband som dekoration kombinerat med en vit spets. Den stora rosa blomman har jag gjort själv, dvs själva blommorna är i detta fallet köpta men jag har gjort mittpartiet själv och sen limmat på glasglitter. Jag har också dekorerat med två hattpinnar och en del pärlor.
I am entering this card in two challenges, Just Magnolia challenge blog where the theme is "anything goes" but you are asked to use some beads, and Basic Grey challenges where you are supposed to follow a sketch.


2 kommentarer:

Jane sa...

This is beautiful! lovely colouring and details! thanks for joining us at Just Magnolia, hugs, Jane xxx

Jo Nevill sa...

Gorgeous card, just love the image you have used and the gorgeous BG papers.

Thank you for joining us at BasicGrey Challenges.

Hugs,

Jo x